Please select your language

Instagram @emilyinparis
Film & Tv

Pariz, reklame i ljubavne drame ponovo su glavna tema Emily in Paris

Sonja Knežević

Avgust 17, 2024

Nakon što su se najveći sportisti vratili kućama, vreme je da najhoatičnija marketing menadžerka, Emily Cooper, preuzme ulice Pariza. Ako ste, poput mene, već bindžovali prvih pet epizoda najnovije sezone, sada vam preostaje čekanje do 12. septembra za nastavak. U međuvremenu možemo da se osvrnemo na ono što nam je nova sezona donela do sada.

Emily je ponovo u raskolu u svom ljubavnom trouglu, a već u trećoj epizodi donosi odluku, ali konačni spoj je nažalost veoma razočaravajuć i ubrzan. Možda ja samo nisam fan hoće li ili neće odnosa (jer gotovo uvek izgleda kao prolongiranje neminovnog), ali nakon toliko odlaganja je za mene veza između Emily i Gabriela izgubila svu privlačnost, a mislim da Alfie zaslužuje bolje od devojke koja ne zna ko joj se sviđa. Za konačni spoj bilo je potrebno da se izmene životi svih drugih likova, zato na kraju sve izgleda jako isforsirano. Protagonistkinje dramskih serija imaju obrazac odbijanja zaljubljenih muškaraca koji zapravo žele da budu sa njima (setimo se Carrie i Aidena, Rory i Logana), a ni Emily nije izuzetak. Rekla bih da kreatori treba da se malo više potrude oko Alfievog lika, koji, poput Gabriela u prvoj sezoni, nije mnogo više od Emilynog potencijalnog romantičnog partnera

Instagram @emilyinparis

Drago mi je da je bar Camille u prvih nekoliko epizoda razumela da može bolje. Pošto je jedan od mojih omiljenih likova, bila sam jako sretna što nije više zaglavljena u vezi sa čovekom koji balavi za komšinicom, međutim događaji iz pete epizode impliciraju da možda neće ostati tako i mogu da je zamislim kako ostatak sezone provodi proganjajući Gabriela. Ponekad se zapitam da li je Camille oduvek bila luda ili ju je Emily izludila.

Instagram @emilyinparis

Ova sezona, baš kao i Emily, u fokus stavlja posao, što me je obradovalo, jer me zaista više nije briga za loše romantične izbore gotovo svih likova. Scene na poslu me na momente čak i glasno zasmeju, zahvaljujući Julienu i Lucu, a Emilyin lik  blista kada osmišlja i sprovodi marketing kampanje za izmišljene (ali i neke postojeće) brendove. Emily na poslu je daleko podnošljivija od Emily koja “pokušava da uradi pravu stvar”, najčešće na besmislen i potpuno iritantan način, kao kada je pozvala Camilline prijateljice na piće, pokušavajući da je pronađe (upravo od tebe i bježi, Emily). Međutim, kreatori serije su kroz godine naučili da se zezaju na svoj i pogotovo na Emilyn račun. Tako upravo u ovoj sceni ona napušta kafić u žurbi, ne plativši polupopijeni ledeni čaj, što francuskinje prokomentarišu kao vrlo nepristojno. A Emily i jeste poprilično nepristojna i prepotentna. U prvoj sezoni sam razumela, ali zašto nakon tri sezone i obavljenog kursa (na kojem je, istini za volju, više gledala u Alfiea nego u knjigu) Emily još uvek nije naučila francuski?

Instagram @emilyinparis

Sylvie je za mene jedan od boljih likova u ovoj seriji, jer je je prava girlboss, a u četvrtoj sezoni se kroz njen lik otvara i kompleksnija tema, koje nisu nešto što očekujemo od Emily in Paris. Sylvie kontaktira novinarka koja piše ekspoze o Louisu de Leonu, vlasniku luksuznog konglomerata JVMA (serijska verzija pravog LVMH), i o njegovom odnosu prema podređenim ženama. S obzirom na to da je Sylvie nekada bila njegova asistentkinja, novinarka želi da ona bude u centru intervjua u kom bi govorila o seksualnom zlostavljanju koje je pretrpila radeći za njega. Međutim, Sylvie ima lične razloge zbog kojih okleva da podeli svoju priču. Emilyna najbolja prijateljica Mindy u svemu tome stoji na granici između Sylvie i devojaka i njenog dečka, de Leonovog sina.

Instagram @emilyinparis

Sve u svemu, ova sezona nam je do sad donela simpatične marketing kampanje, nekoliko smešnih šala i meni omiljene trenutake u kojim devojke podržavaju jedna drugu. Nadam se da su se u drugom delu više potrudili oko romantičnog aspekta priče, koji je trenutno pomalo suhoparan i dosadan.

Međutim, ne možemo govoriti o Emily in Paris, a da ne spomenemo kostimografiju, jer je Emily poznata po svojim ekstravagantnim modnim izborima i ne baš parižanskom stilu. Međutim, čini se da Pariz ipak utiče na njen stil, jer su u ovoj sezoni neke njene kombinacije bile poprilično slatke. Emily je prošetala ulicama u jednostavnim outfitima u prelepim, jarkim bojama, a kroz određene kombinacije je odala počast i modnim ikonama iz prošlosti kao što su legendarna Cher iz filma Clueless (ovo bi možda bio i jedan od njenih najboljih outifta, da ga kasnije nije prekrila kaputom, zbog kog više podseća na Ludog Šeširdžiju) i Audrey Hepburn u filmu My Fair Lady. Evo nekoliko outfita iz ove sezone koje ćemo sigurno pamtiti.

VOGUE RECOMMENDS