Please select your language

Instagram @emilyinparis
Film & Tv

Pariz, reklame i ljubavne drame ponovo su glavna tema Emily in Paris

Sonja Knežević

17 kolovoza, 2024

Nakon što su se najveći sportaši vratili kućama, vrijeme je da najkaotičnija marketing menadžerica, Emily Cooper, preuzme ulice Pariza. Ako ste, poput mene, već bindžali prvih pet epizoda najnovije sezone, sada vam preostaje čekanje do 12. rujna za nastavak. U međuvremenu možemo se osvrnuti na ono što nam je nova sezona donijela dosad.

Emily je ponovno u raskolu u svom ljubavnom trokutu, a već u trećoj epizodi donosi odluku, no konačni ishod je, nažalost, vrlo razočaravajući i ubrzan. Možda ja jednostavno nisam fan onih odnosa “hoće li ili neće” (jer gotovo uvijek izgledaju kao odgađanje neizbježnog), ali nakon toliko odgađanja, veza između Emily i Gabriela za mene je izgubila svu privlačnost, a mislim da Alfie zaslužuje bolje od djevojke koja ne zna tko joj se sviđa. Za konačni rasplet bilo je potrebno da se izmijene životi svih drugih likova, pa na kraju sve izgleda jako isforsirano. Protagonistice dramskih serija imaju obrazac odbijanja zaljubljenih muškaraca koji zapravo žele biti s njima (sjetimo se Carrie i Aidena, Rory i Logana), a ni Emily nije iznimka. Rekla bih da bi se kreatori trebali malo više potruditi oko Alfiejeva lika, koji, poput Gabriela u prvoj sezoni, nije mnogo više od Emilyinog potencijalnog romantičnog partnera.

Instagram @emilyinparis

Drago mi je da je barem Camille u prvim epizodama shvatila da zaslužuje bolje. Budući da je jedan od mojih omiljenih likova, bila sam jako sretna što više nije zaglavljena u vezi s muškarcem koji slini za drugom. No, događaji iz pete epizode sugeriraju da možda neće ostati tako, i mogu je zamisliti kako ostatak sezone provodi progoneći Gabriela. Ponekad se pitam je li Camille oduvijek bila luda ili ju je Emily izludjela.

Instagram @emilyinparis

Ova sezona, baš kao i Emily, stavlja fokus na posao, što me obradovalo jer me stvarno više nije briga za loše romantične izbore gotovo svih likova. Poslovne scene me ponekad čak i nasmiju, zahvaljujući Julienu i Lucu, a Emilyin lik blista kad osmišljava i provodi marketinške kampanje za izmišljene (ali i neke stvarne) brendove. Emily na poslu daleko je podnošljivija od Emily koja “pokušava učiniti pravu stvar”, najčešće na besmislen i potpuno iritantan način, kao kada je pozvala Camilleine prijateljice na piće pokušavajući je pronaći (upravo od tebe i bježi, Emily). Ipak, kreatori serije su s godinama naučili kako se našaliti na svoj i, posebno, Emilyin račun. Tako u ovoj sceni ona napušta kafić u žurbi, ne plativši polupopijeni ledeni čaj, što Francuskinje prokomentiraju kao vrlo nepristojno. A Emily i jest poprilično nepristojna i umišljena. U prvoj sezoni to sam razumjela, ali zašto nakon tri sezone i završenog tečaja (na kojem je, doduše, više gledala u Alfieja nego u knjigu) Emily još uvijek nije naučila francuski?

Instagram @emilyinparis

Sylvie je za mene jedan od boljih likova u ovoj seriji jer je prava “girlboss”, a u četvrtoj sezoni kroz njezin lik otvara se i kompleksnija tema, što nije nešto što očekujemo od serije Emily in Paris. Sylvie kontaktira novinarka koja piše članak o Louisu de Leonu, vlasniku luksuznog konglomerata JVMA (serijska verzija stvarnog LVMH-a), i njegovom odnosu prema podređenim ženama. Budući da je Sylvie nekada bila njegova asistentica, novinarka želi da ona bude u središtu intervjua u kojem bi govorila o seksualnom zlostavljanju koje je pretrpjela radeći za njega. Međutim, Sylvie ima osobne razloge zbog kojih oklijeva podijeliti svoju priču. Emilyina najbolja prijateljica Mindy u cijeloj toj situaciji stoji na granici između Sylvie i djevojaka i svog dečka, de Leonova sina.

Instagram @emilyinparis

Sve u svemu, ova sezona nam je dosad donijela simpatične marketinške kampanje, nekoliko smiješnih šala i meni najdraže trenutke u kojima djevojke podržavaju jedna drugu. Nadam se da su se u drugom dijelu više potrudili oko romantičnog aspekta priče, koji je trenutačno pomalo suhoparan i dosadan.

Ipak, ne možemo govoriti o seriji Emily in Paris, a da ne spomenemo kostimografiju jer je Emily poznata po svojim ekstravagantnim modnim izborima i ne baš pariškom stilu. Međutim, čini se da Pariz ipak utječe na njezin stil jer su u ovoj sezoni neki njezini outfiti bili poprilično slatki. Emily je prošetala ulicama u jednostavnim outfitima u prekrasnim, živim bojama, a kroz određene kombinacije odala je počast i modnim ikonama iz prošlosti, poput legendarne Cher iz filma Clueless (ovo bi možda bio jedan od njezinih najboljih outfita da ga kasnije nije prekrila kaputom zbog kojeg više podsjeća na Ludog klobučara) i Audrey Hepburn u filmu My Fair Lady. Evo nekoliko outfita iz ove sezone koje ćemo sigurno pamtiti.